Show verslaafd ;)

Alexandra

Show verslaafd ;)

Berichtdoor Alexandra » wo 11 nov 2015, 04:49

Omdat mijn interesse in een show aanwezig was, wilde ik een keer als zijnde hulpje van een exposant meekijken ...
Ik ben toen (met dank aan Rene) meegeweest naar Veenendaal ... was zeer leerzaam om dat zo eens te bekijken..
Maar op zondag 27 september was dus voor mij de allereerste keer dat ik met mijn Skinny een show zou gaan lopen.
Ik had al afgesproken met Aukje en Rene dat die er ook waren en dat we langs elkaar zouden gaan zitten .. ook Herma was een paar kooien verderop aanwezig.
Het was super spannend, hoe zou Skinny het vinden en hoe zou hij het doen?
Uiteindelijk was het een super leuke gezellige dag, heerlijk gekletst en Skinny had een super keurrapport en zijn 1e CAC punt!!
Afbeelding

Dit smaakte uiteraard naar meer en zo ben ik afgelopen zondag naar Panningen geweest ...
Helaas zag ik daar geen bekenden, er waren 9 sphynxen in totaal .. Het was een lange dag (zonder gezellig geklets laugh_sm ) maar wel weer een mooi keurrapport voor Skinny, zijn 2e CAC punt én smiddags mochten we terug komen voor een nominatie BIS !!
Afbeelding

Nu staat in ieder geval het volgende showbezoek gepland voor 24 januari 2016 te Houten .. Hier ook al weer reuze zin in !!
Cattery Lichtstad Eindhoven, van links naar rechts: Ziggy, Lilly, Skinny, Missy
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Re: Show verslaafd ;)

Berichtdoor Wil » wo 11 nov 2015, 19:37

GEFELICITEERD meid wat leuk !!!!!!!! wat kan je mega trots wezen op je naakie he ,ook al is tie voor jou toch de aller mooiste ohmy_sm ohmy_sm ohmy_sm Ga je niet naar Rotterdam ?? daar gaat Rene ook heen en denk nog veel meer Sphynxen ,,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » wo 11 nov 2015, 21:25

Gefeliciteerd met de mooie resultaten.
Wij hebben ook een tijdje fanatiek geshowd maar zijn er op een gegeven moment mee gestopt.
Ik kon mijn niet altijd vinden in de smaak van de keurmeester en de katten vonden het ook niet zo leuk meer.
Succes!
Groetjes Clem
Afbeelding

Alexandra

Berichtdoor Alexandra » vr 13 nov 2015, 00:22

Helaas valt de show in Rotterdam (20-12 toch?) in mijn werkweekend ... dus ben ik verhinderd ...
Cattery Lichtstad Eindhoven, van links naar rechts: Ziggy, Lilly, Skinny, Missy
Afbeelding

Terug naar “Showuitslagen”