Buck HCM test

In onze HCM Test subforum kun je de afspraak en/of uitslag van de HCM test bij je katten zetten. Als je de testuitslagen hier neer wilt zetten moeten de testen opgestuurd worden dan zetten wij ze in onze HCM database.Dit om iedereen de zekerheid te geven dat wat hier gepost wordt ook klopt.
Forumregels
In onze HCM Test Hoek kun je de afspraak en/of uitslag van de HCM test bij je katten zetten.
Als je de testuitslagen hier neer wilt zetten moeten de testen opgestuurd worden dan zetten wij ze in onze HCM database.
Dit om iedereen de zekerheid te geven dat wat hier gepost wordt ook klopt.
borntoshow

Re: Buck HCM test

Berichtdoor borntoshow » ma 09 nov 2015, 23:27

Afbeelding Afbeelding
Sjeba,
Desi , Djinn ster_sm , Doenja & Mees

Tilly

Re: Buck HCM test / gebitsbehandeling

Berichtdoor Tilly » do 19 nov 2015, 16:54

Buck heeft de ingreep gelukkig goed doorstaan.
Wat kan je je toch druk maken om je schatjes. Vannacht wakker geworden met allerlei scenario's.
Maar goed, trots op mijn ventje. Ik moest hem vanmorgen 9:00 uur brengen, ik was er nog bij toen ze zijn infuus gingen aanbrengen en wat was hij er zo niet mee eens zeg. Brommen zoals ik hem nog nooit heb gehoord. Bloed afgenomen voor algehele controle, hij slikt al een aantal jaren prednison dus zeker niet overbodig en toen ben ik weg gegaan.
En dan maar afwachten tot de DA belt. Rond het middaguur werd ik gebeld met het bericht dat alles goed gegaan was pffff en ik mocht hem om 13:00 uur ophalen. Ook de waarden van het bloedonderzoek van o.a. zijn nieren en lever waren prima.
Zelfs met zijn jasje aan doen en in zijn reismand doen was hij nog aan het brommen, hij was dus goed wakker.
Thuis gekomen was het eerste wat hij deed....eten, hij mocht eigenlijk pas een klein uurtje later maar heb hem toch een paar brokjes laten eten. En ook later eten dus dat gaat goed.
En nu ligt hij lekker bij me op een snuggle pad, lekker warm onder een dekbedje met andere woorden 'de sauna'. Wat kan je dan blij zijn dat hij weer veilig thuis is.
Groetjes, Tilly >^.^<

Dalila

Berichtdoor Dalila » do 19 nov 2015, 17:31

Wat ben ik blij voor jullie dat het achter de rug is!! Nu goed herstellen Buck en ondertussen lekker verder stomen onder het dekbed..
Heerlijk weer thuis dry_sm
Afbeelding

Audrey

Berichtdoor Audrey » do 19 nov 2015, 20:31

Goed zo Buckje!

dry_sm dry_sm dry_sm

Blijf maar lekker liggen bijkomen in je warme sauna

sleep_sm

Shyla

Berichtdoor Shyla » do 19 nov 2015, 22:12

Yes, wat fijn voor jullie dat het klaar is en hij alweer lekker snel naar huis mocht. Nu lekker genieten van je kereltje

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
When I look into the eyes of my cat, I do not see an animal, I see a living being, I see a friend, I feel a soul

Lieve groet, Mandy

Afbeelding

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » do 19 nov 2015, 22:13

Wat fijn dat het achter de rug is en dat alles goed is gegaan.
Gelukkig zijn ze het meest zo vergeten.
Geef hem maar een dikke knuffel van mij.
Groetjes Clem
Afbeelding

g.w.

Berichtdoor g.w. » vr 20 nov 2015, 10:16

Gelukkig alles achter de rug ......vanaf nu kan het alleen maar beter gaan toppie_sm
groetjes Gerry

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » vr 20 nov 2015, 12:57

Hoi Tilly wat heerlijk dat je het achter de rug hebt ,zijn toch altijd hele enge dingen ,,,
Buck is ook al zo'n mega bikkel !!!!!! niet te geloven he dat ze dan gelijk gaan eten ;) Fijn Tilly dat het achter de rug is en Buck geen pijn in zijn bekkie meer heeft als dit over is,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Tilly

Berichtdoor Tilly » vr 20 nov 2015, 14:40

Met Buckie gaat het goed. Alleen vandaag krijgt hij nog pijnstilling Buprecare, dit moet ik in zijn bekje, het liefst onder zijn tong, zien te spuiten. Ik merk wel dat hij wat vrolijker is, zal het hem toch pijn hebben gedaan die loszittende hoektand?
Ze zijn toch zo hard voor zichzelf hè, je zou toch denken dat ze wat laten merken. Maar als ze dat doen zijn ze waarschijnlijk zo ver heen, zo uitgeput.
Groetjes, Tilly >^.^<

Dalila

Berichtdoor Dalila » vr 20 nov 2015, 19:30

Het sluipt er ook in denk ik. Ze voelen zich iedere dag ietsje minder.. Dat maakt het vaak ook moeilijk.
Maar wat fijn dat hij het goed maakt :)
Nog een fijn weekend!
Afbeelding

Terug naar “HCM Test Hoek”