Frodo heeft HCM

Wat als je kat het ongeluk treft en een postieve test uitslag heeft.. Op huisnr. 13 van ons plein delen we hoe het met onze positief geteste katten gaat. Ook bespreken we vraagstukken rondom een kat met HCM, om hen toch een zo gelukkig mogelijk leven te geven
Babsiej

Re: Frodo heeft HCM

Berichtdoor Babsiej » wo 16 jun 2010, 20:08

Wat een rotnieuws!

Sterkte en geniet maar lekker zolang t kan van je mooie mannetje!

Eranthe

Berichtdoor Eranthe » wo 07 jul 2010, 23:07

Oh meis... ik lees het nu pas. Wat een verschrikkelijk rotbericht. Sterkte meis. Ik hoop dat jullie echt nog heel veel tijd samen gegund is. Knuffels! g3
Groetjes, Karen
Afbeelding

Panthera

Berichtdoor Panthera » wo 07 jul 2010, 23:38

Afschuwelijk. :( hopelijk kan hij nog lang bij jullie zijn. Afbeelding

P.
Afbeelding <---- Dibbey. ;-)

lindabuis

Berichtdoor lindabuis » ma 19 jul 2010, 07:31

Wat een verschrikkelijk k**nieuws! Ik wens jullie heel veel sterkte toe en hoop jij, Edwin en Frodo nog heeeel erg lang van elkaar mogen genieten. Onze superheld Frootje kennende zal hij alles op alles zetten om nog veel meer jaren samen met met jullie en zijn kattenvriendjes de boel op stelten te zetten en te genieten van het leven.
Frodo is van begin af aan al jullie zorgenkindje geweest en nu met deze diagnose is er weer een zorg bij gekomen en het enige dat ik vanuit hier nu voor je kan doen is jullie veel sterkte wensen en de hoop uit te spreken dat deze diagnose niet als een constante donderwolk boven je blijft hangen, maar slechts als een lichte schaduw. Blijf genieten van jullie superheld en geef em vandaag een extra dikke knuff van ons, en neem er zelf ook een.

ow ja; of je Superfrodo ook een extra knuffel wilt geven namens Gerwin g3

lathyrus

Berichtdoor lathyrus » ma 19 jul 2010, 19:46

beste petra, ik ken het verhaal van frodo niet maar blijkbaar hebben jullie er al t één en t ander met meegemaakt op gezondheidsgebied en dan krijgen jullie nu hcm diagnose op jullie hoofd gedropt...
Ik vind het heel erg voor jullie en leef met jullie mee.
En ik hoop van ganser harte dat jullie je kleine mannetje nog heel lang bij jullie mogen houden.
Heel veel sterkte toegewenst!
Afbeelding

Terug naar “Huisnr. 13”