Zorgen om Jazz

riddle

Re: Zorgen om Jazz

Berichtdoor riddle » za 16 apr 2016, 21:56

Wat is Jazz een knapperd, hij ziet er goed uit, helemaal niet ziek. Maar ja, katten zijn meesters in het verstoppen dat ze zich niet lekker voelen.
Ik hoop dat de medicatie aanslaat en hij nog héél lang bij je kan blijven en genieten van jullie leven samen.
xxxAnn

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » zo 17 apr 2016, 12:06

Hoe is het nu met Jazz? Ik ben zo blij dat hij goed reageert op de medicatie.
Groetjes Clem
Afbeelding

Tilly

Berichtdoor Tilly » zo 17 apr 2016, 12:25

Het gaat nog steeds goed. Eet en drinkt goed. En ja lekker ondeugend.
De klieren bij zijn keel zijn ook iets minder hard en wat kleiner.
Dus eigenlijk ben ik ondanks dat ik erg twijfelde of ik er wel goed aan zou doen voorzichtig blij met het resultaat.

Wat ik me ook weer heb gerealiseerd is dat sommige dingen er in sluimert, dat je achteraf pas beseft van hé dat deed hij niet meer of zo.
Groetjes, Tilly >^.^<

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » zo 17 apr 2016, 12:27

Wat ik me ook weer heb gerealiseerd is dat sommige dingen er in sluimert, dat je achteraf pas beseft van hé dat deed hij niet meer of zo.
Fijn dat het nog steeds goed gaat en dat je echt resultaat ziet.
Ik weet precies wat je bedoelt, langzaamaan veranderen ze en dat merk je niet, maar als ze dan weer de oude worden valt het ineens op.
Groetjes Clem
Afbeelding

Tilly

Berichtdoor Tilly » zo 17 apr 2016, 14:14

Fijn om te horen dat ik niet de enige ben.
Ik let zo op mijn schatjes maar toch gebeurd het me. Daarom heb ik ook zo getwijfeld of ik deze behandeling wel wil. Ik wil niet dat Jazz een 'medisch experiment' wordt, hij verdient een eerlijke kans. Zodra ik ook merk dat de kwaliteit aanzienlijk minder wordt dan nu zal ik stoppen met de behandeling.
Maar het is zo verdomd ongelooflijk dat hij echt ziek is. Vooral dat hij nu weer met zijn matties door het huis vliegt.
Groetjes, Tilly >^.^<

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » zo 17 apr 2016, 18:51

Hoi Tilly wat super om te horen ,,fijn dat Jazz er zo goed op reageert en je merkt dat zijn oude gedrag weer terug komt smile7_sm
dat is altijd hoor Tilly dat je later pas door hebt dat hun gedrag veranderd is ,dus voel je niet schuldig ,en zo lang hij nog lekker eet en speelt geniet dan met volle teugen ,

volgende week kreeg hij toch weer een spuit ?Je weet nu hoe ziek hij eigenlijk is dus je bent er nu altijd op tijd bij omdat je 3 dubbel op zijn gedrag let,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Lieve

Berichtdoor Lieve » zo 17 apr 2016, 20:10

Ik duim met iedereen mee dat Jazz nog een zo lang mogelijke goede en fijne tijd met jou en z'n matties mag hebben Tilly!
kloppendhart_sm
Groetjes, Marijke, Lieve en Timmie

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » vr 22 apr 2016, 19:30

Hoi Tilly
hoe gaat tie met Jazz? eet hij nog steeds goed en voelt zich nog happy ,zou zo super wezen ,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Tilly

Berichtdoor Tilly » vr 22 apr 2016, 19:48

Ik ben gisteren voor de 2e injectie geweest en zoals ik al eerder schreef was ik positief gestemd.
Maar de internist had er meer van verwacht, de klieren hadden zo goed als weg moeten zijn. Hij zei of het was sinds de injectie eerst minder en het is weer terug gekomen of het is niet zo effectief als zou moeten sad1_sm sad1_sm
Aan de klieren bij zijn keel te zien, dat zijn overigens de enige klieren die ik in de gaten houd anders moet ik gaan voelen, waren niet eerst minder. Dit was voor mij wel een domper omdat ik dacht dat het juist goed ging, sowieso aan zijn gedrag te merken.
Ik realiseerde me nogmaals dat het een ernstige situatie is. De internist gaat nu in beraad of Jazz niet beter tabletten moet gaan slikken maar hier hebben ze zelf niet zoveel ervaring mee. Volgende week als ik terug moet komen hoor ik hoe verder.
Het klinkt misschien hard maar heb mijn eigen DA ingelicht dat mocht het zover zijn dat ik wil dat hij thuis wordt ingeslapen. Dit staat genoteerd in zijn kaart pffff.
Voorlopig blijf ik proberen om toch blij te zijn voor Jazz. Wat mij betreft doet hij het goed. Hoop doet leven.....dus ik hoop voor Jazz.
Groetjes, Tilly >^.^<

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » vr 22 apr 2016, 20:08

Dit nieuws had ik toch echt niet verwacht. Je was zo positief en merkt echt dat hij zich beter voelt.
Wat zei de arts daarvan?
Ik begrijp het dat je de DA hebt geïnformeerd over het thuis laten inslapen.
Wat klote zeg.
Groetjes Clem
Afbeelding

Terug naar “Gezondheid Overig”