Vilten pop

Marthe
Contacteer:

Re: Vilten pop

Berichtdoor Marthe » zo 24 apr 2016, 09:04

Ze gaat er meer geprononceerde wenkbrauwen op maken, ik denk dat dat al een heel verschil maakt. Ik flipte gisterenavond echt bij de gedachte dat een op Miaula geinspireerde pop bij een wildvreemde zou komen te staan, en zag via Facebook dat iemand interesse had en wilde weten hoe duur de pop was. Dus heb haar toch gemaild dat ik de pop wil hebben. Het is wel zo, dat hoe langer ik naar de pop kijk, hoe meer ik Miaula erin ga zien. En op sommige foto's die ze stuurde, vanuit bepaalde hoeken lijkt het wel echt meer op haar.
Ze stuurt als het goed is vandaag foto's met meer duidelijke wenkbrauwen. Over de lichaamskleur ga ik maar niet beginnen. Ben bang dat dat te veel werk is en zij uit eigen overweging besluit dat het beter is om de pop dan aan iemand anders te verkopen. Ik ga thuis wel kijken hoe de kleur echt is en of ik er zelf wat creatiefs mee kan. Anders krijgt deze pop gewoon een van Miaula's truitjes aan, dan wordt de gelijkenis vast groter wink3_sm

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » zo 24 apr 2016, 10:29

Hoi Marhe super dat ze dat doet ,en laat haar dan ook niet de zwarte puntjes waar normaal snorharen zitten vergeten ,dat zijn zulke tekenende dingen ,,Ik ga duimen dat hij heel mooi gaat worden dry_sm dry_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » zo 24 apr 2016, 10:43

Het zal zeker schelen als die streepjes erop staan en ik zou ook niet willen dat deze pop bij iemand anders zou komen te staan.
En de oplossing met truitje is natuurlijk ook geniaal. ohmy_sm
Groetjes Clem
Afbeelding

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » zo 24 apr 2016, 18:39

Marthe ik hoop met de aanpassingen die ze nu gaat doen een heel stuk meer Miaula is ,ik moest wel glimlachen dat je een truitje aan wil doen jazeker dat het dan een heel stuk meer Miaula is ,ook dat hoorde bij haar,
Groetjes Wil
Afbeelding

Dalila

Berichtdoor Dalila » zo 24 apr 2016, 19:18

Wel super dat ze nog aanpassingen kan en gaat doen! Hoop heel erg voor je dat het dan meer Miaula is...
Zeker met een truitje aan!
Afbeelding

MaaikeV

Berichtdoor MaaikeV » zo 24 apr 2016, 21:21

Het is zeker een hele mooie pop en snap jou volkomen, dat het idee dat ze is gebaseerd op Miaula bij iemand anders zou komen te staan.
Maar wat ook al eerder is gezegd, de pop vind ik ook te grijs.. Miaula is meer Bruining maar ik hoop dat jullie eruit kunnen komen met een paar aanpassingen en dat ze dan toch bij jou kan komen toppie_sm
Voor zon bedrag wil je dan ook echt wel je eigen katje en niet eentje waar je later spijt van zou krijgen of het toch net anders zou willen. Succes! Ben benieuwd naar de nieuwe foto's

Marthe
Contacteer:

Berichtdoor Marthe » zo 01 mei 2016, 12:58

De pop is inmiddels hier aangekomen en ik moet zeggen dat de toevoeging van wenkbrauwen een verschil maakt. Het lijkt natuurlijk niet volledig op Miaula, maar beter dan ik in eerste instantie vermoedde o.b.v. ontvangen foto's. De huidkleur is wel wat grijs en overall bleker dan Miaula echt was, maar de kleuren op het kopje kloppen wel goed. En ik vind het fijn dat zelfs de voetkussentjes echt zijn zoals Miaula's pootjes waren. De uitdrukking is niet Miaula's typerende engelachtige uitdrukking, maar Miaula had vele uitdrukkingen, waaronder toch ook deze van de pop. Het voelt nu toch goed dat deze pop bij mij staat i.p.v. bij iemand anders, maar benadrukt tegelijkertijd weer hoe erg ik mijn meisje nog steeds mis. Vandaag is het precies 3 maanden geleden dat ze overleed, maar het voelt als gisteren.

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » zo 01 mei 2016, 13:01

Wat fijn dat de pop van Miaula toch wel enigszins aan je verwachtingen voldoet en je wel haar erin zit.
Ik vind het sowieso heel knap dat ze dit kunnen maken.
Het gemis is ook groot al gaat de tijd verder.
Mooi dat je nu weer een herinnering aan haar erbij hebt.
Groetjes Clem
Afbeelding

Tilly

Berichtdoor Tilly » zo 01 mei 2016, 13:18

Fijn dat je uiteindelijk toch tevreden bent met het resultaat. Om exact haar uitdrukking te krijgen is wellicht onmogelijk maar als het er dichtbij zit is het toch mooi. Sowieso is het in de mooie gedachte van je lieve meisje gemaakt, dat is al op zich heel bijzonder.
Groetjes, Tilly >^.^<

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » zo 01 mei 2016, 19:16

Marthe wat fijn dat je toch tevreden bent met de pop en dat je wel gelijkenis ziet met Miaula en ook dat haar voetjes precies zijn als die van Miaula,
Natuurlijk doet het nog steeds vreselijk pijn ,dat ben je ook niet zomaar kwijt ze was toch jou speciaaltje ,
Groetjes Wil
Afbeelding

Terug naar “Sphynx”