Pinkiepoes HCM erger geworden

In onze HCM Test subforum kun je de afspraak en/of uitslag van de HCM test bij je katten zetten. Als je de testuitslagen hier neer wilt zetten moeten de testen opgestuurd worden dan zetten wij ze in onze HCM database.Dit om iedereen de zekerheid te geven dat wat hier gepost wordt ook klopt.
Forumregels
In onze HCM Test Hoek kun je de afspraak en/of uitslag van de HCM test bij je katten zetten.
Als je de testuitslagen hier neer wilt zetten moeten de testen opgestuurd worden dan zetten wij ze in onze HCM database.
Dit om iedereen de zekerheid te geven dat wat hier gepost wordt ook klopt.
Audrey

Pinkiepoes HCM erger geworden

Berichtdoor Audrey » wo 03 aug 2016, 12:26

Vandaag zijn Pinkiepoes en ik bij het MDC in Osdorp wezen checken hoe het met zijn HCM is. Helaas..... radioloog Tiemessen zei dat Pinkiepoes zijn hartje achteruit gegaan is. Vanmiddag afspraak bij de DA om de uitslag te bespreken en evt. met medicijnen te beginnen.
Pinkiepoes is getest zonder roesje want dat vindt Tiemessen niet nodig, en zonder meelopende hart-check want dat doen ze daar wel bij honden maar niet bij katten. Want die vinden dat vervelend zegt Tiemessen. Als die katten geen roesje propofol hebben zullen ze inderdaad wel moeilijker doen over knijpertjes op hun velletje. De HCM check kostte 152 euro. Ze begrijpen daar echt nooit dat ik gewoon voor controle kom. Ze gaan standaard mekkeren dat ze een stamboomnummer moeten hebben voor het fok-bewijs of zoiets. Zijn er dan echt zo weinig particulieren die hun HCM kat jaarlijks laten checken?

Pinkiepoes voelt zich gelukkig niet slecht. Hij speelt, gaat naar buiten, knuffelt, rent als een dolle door het trappenhuis, gaat op snuffel-expeditie in de binnentuin als hij uitgelaten wordt, sloopt het interieur als hij de kans krijgt, kortom Pinkiepoes is nog prima zijn vrolijke zelfje. Ik moet om hem heen typen want hij ligt op schoot te snorren. In de trein heeft hij weer een hoop vriendjes gemaakt en in de wachtkamer ook. We hadden zijn tuigje mee dus hij mocht uit zijn mandje. De assistente van de radioloog gaat ook zo'n tuigje kopen, het is de beste die ze tot nu toe gezien heeft dry_sm

Maar goed, slecht nieuws dus unsure_sm

Arme Pinkiepoes sad1_sm sad1_sm sad1_sm

En ook wel arme ik... zo kort na het verlies van George...

Maja, wat is dat is. Hopelijk kunnen we met medicatie nog zo lang mogelijk een mooie tijd tegemoet clover_sm clover_sm clover_sm

Audrey

Re: Pinkiepoes HCM erger geworden

Berichtdoor Audrey » wo 03 aug 2016, 15:19

Update: Pinkiepoes gaat aan de Fortekor. "Bent u bekend met de medicatie?" Ja hoor, sterker nog, ik heb nog een half doosje liggen sad1_sm
Over twee maanden gaan we kijken of er ook Atenolol bij moet.

Tering wat ben ik blij dat ik Pinkiepoes heb laten testen. Anders had ik echt niet geweten dat zijn hart zo achteruit gegaan is. Nu weet ik het wel en kan hij de medicijnen krijgen die hij nodig heeft. Zet 'm op lieve Pinkiepoes, dat we nog zo lang mogelijk samen kunnen knuffelen!
wub_sm wub_sm wub_sm wub_sm wub_sm wub_sm wub_sm wub_sm wub_sm wub_sm wub_sm wub_sm wub_sm wub_sm wub_sm wub_sm wub_sm wub_sm wub_sm wub_sm wub_sm wub_sm

belinda64

Berichtdoor belinda64 » wo 03 aug 2016, 15:51

Ik snap precies wat je bedoelt Audrey, ik krijg ook (tot mijn grote irritatie) te horen : oh moet hij baby's maken??
Dit is nu al 3 keer op rij gebeurd...Ik dacht al dat het aan die dierenarts lag..maar jij hebt dus het zelfde..
Alsof je alleen maar test als je wilt fokken....

Hopelijk werken de medicijnen goed bij Pinkiepoes en kan je nog lang van haar genieten..
Groetjes belinda
farao Seti, heilige Mozes, keizer Maximus en Ghandi de grote
cool_sm
R.I.P. president Benjamin Obama rainbow_sm,
Napoleon de veroveraar; always in my heart but not in my house

Tilly

Berichtdoor Tilly » wo 03 aug 2016, 17:42

Nou Audrey dat is zeker geen nieuws waar je op zit te wachten zo vlak na George. Wel fijn dat je het nu weet zodat je hem kan ondersteunen. Veel sterkte.
Groetjes, Tilly >^.^<

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » wo 03 aug 2016, 19:09

Hoi Audrey
Ja dat is kut nieuws ,,daar zit je niet op te wachten ik duim gewoon dat de medicijnen hun werk gaan doen en Pink toch nog heel erg lang de boel bij jou blijft terroren ,,
Pink zet hem op he wub_sm wub_sm wub_sm wub_sm wub_sm wub_sm

Zie je hoe weinig particulieren maar testen ,jammer is dat he maar het word heel langzaam aan toch steeds meer door particulieren gedaan ,
klopt Belinda dat ze dan raar staan te kijken ,,
Denk dat het ook komt omdat je HCM eigenlijk van de buitenkant niet ziet ,daardoor denken mensen toch gauw dat die kern gezond is ,,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

rona

Berichtdoor rona » wo 03 aug 2016, 19:26

Wat een rot nieuws. Gelukkig kan jij met medicatie nog een mooi leven hebben. Maar ik begrijp helemaal dat het toch inslaat. Gelukkig merk je nog niet aan hem dat het slechter is. Dus denk dat je nog wel vaak hier grappige dingen van hem neerzet. Pink kom op mannetje.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » wo 03 aug 2016, 20:49

Dit nieuws had ik niet verwacht over Pink.
Balen zeg. Ook ik hoop dat hij het nog heel lang goed doet op de medicatie en vooral geen klachten krijgt.
Zet hem op Pinkie en Audrey.
Groetjes Clem
Afbeelding

elle

Berichtdoor elle » wo 03 aug 2016, 21:16

Hier ook. Hoop echt dat Pinkie het helemaal top gaat doen op de medicijnen. Pfff tis nogal wat ...
Groetjes,
Elle

g.w.

Berichtdoor g.w. » wo 03 aug 2016, 21:26

He bah.....dat hakt er wel even in.......hopelijk reageert hij heel goed op de medicijnen clover_sm
Groetjes Gerry

mirnadaa

Berichtdoor mirnadaa » wo 03 aug 2016, 23:27

Donders Audrey mega kut nieuws! Hopelijk doet die het goed op de medicatie

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Groetjes Miran

Terug naar “HCM Test Hoek”