Rexje met blaas problemen

Dit subforum is speciaal voor onze DierenHomeopaat Manoe.
Zij is afgestudeerd homeopaat voor dieren en zal ons regelmatig van interessante onderwerpen over homeopathie voorzien.
Verder kunt u haar algemene vragen over homeopathie stellen.

Afbeelding
peggy72

Re: Rexje met blaas problemen

Berichtdoor peggy72 » wo 17 aug 2016, 12:51

Dat klopt en dan mag ik ook zeggen dat ik aardig wat ervaring heb En ook met de oplossing ervan. Weer een blaasontsteking is overigens niet de eerste x. Volgens opgevraagde cijfers vande dierenarts en tel. Utrecht kwam uit dat verreweg de meeste blaasontsteking idopatisch is.

peggy72

Berichtdoor peggy72 » wo 17 aug 2016, 12:59

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » wo 17 aug 2016, 13:12

Volgens mij zei ik ook dat je veel ervaring hebt. Ik vind alleen niet dat je zo snel je diagnose klaar moet hebben puur gebaseerd op jouw persoonlijke ervaring. Je kunt pas van idiopathisch spreken als je gedegen onderzoek hebt gedaan.
Afbeelding

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » wo 17 aug 2016, 13:19

Peggy, ik heb dieren gezien met enorme blaasstenen en andere fysieke aanwijsbare problemen die bijv alleen door operatie op te lossen zijn. Dit zijn dieren waarbij het probleem vaak al lange tijd speelt en het dier vaak al lange tijd met pijn rond loopt. Je hebt geen idee wat er met dit katje aan de hand is en toch duef je te zeggen: avh het is meestal idiopathisch dus gebruik dit maar dat helpt. Dat vind ik echt niet kunnen en is ook zeker niet in het belang van het dier.
Afbeelding

peggy72

Berichtdoor peggy72 » wo 17 aug 2016, 13:35

Laatst gewijzigd door peggy72 op wo 17 aug 2016, 13:35, 1 keer totaal gewijzigd.

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » wo 17 aug 2016, 13:49

Peggy, jij zou toch als geen ander moeten weten dat lang niet elke da zorgvuldig te werk gaat. Helaas wordt ab nog vaak genoeg gegeven zonder dat bacteriegrowi is aangetoond. En in de meeste gevallen wordt een dier niet bii 1 dierenartbezoek helemaal ondersteboven getrokken. Het begint vaak met urineonderzoek. Als behandeling niet helpt wordt er vaak pas verder gekeken met foto en echo. Ik zeg niet dat deze kat een blaasstenlen heeft ik zeg alleen dat ik het totaal onverantwoord vind om op basis van de info die we hier hebben te bepalen dat het idiopathisch is. En meer heb ik er niet over te zeggen eerlijk gezegd.
Er wordt mij een vraag gesteld over homeopathie en dan kom jij even vertellen dat er maar een oplossing is. Heel vervelend en ook nog eens niet waar. Er zijn zeker blaasproblemen die met homeopathie op te lossen zijn. En ik ben altijd heel eerlijk naar de mensen die mijn hulp vragen. Als ik niet kan helpen begin ik er ook niet aan.
Afbeelding

peggy72

Berichtdoor peggy72 » wo 17 aug 2016, 13:54

Ik begin mij serieus af te vragen waar het hier op het forum nog om gaat. Achterdeurtjes politiek of dieren helpen.

En zoals ik begrijp deugt alleen jouw antwoord dry_sm

manoe76
Contacteer:

Berichtdoor manoe76 » wo 17 aug 2016, 14:07

Sorry Peggy, ik dacht dat jij me wel beter kende dan dit. Io voel me dan ook niet aangesproken door je laatste opmerkingen.
Afbeelding

peggy72

Berichtdoor peggy72 » wo 17 aug 2016, 14:10

Dat dacht ik ook Manoe......

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » wo 17 aug 2016, 20:32

Zo dames dit was even heftig ,,

Manoe ik vind in deze dat je gelijk hebt ,en er werd ook gevraagd naar advies van een Homeopaat,en dat ben jij
inderdaad is er ook bij dit poesje nog niet veel nagekeken bij een DA ,ik hoop dat jullie een oplossing weten zou super wezen ,houden jullie ons dan op de hoogte ?

Peggy weet inderdaad heel veel doordat ze altijd dieren opvangt die opgeven zijn ,deze reacktie had ik ook niet van haar verwacht,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Terug naar “Onze DierenHomeopaat”