Diaree

Wil
Beheerder
Contacteer:

Re: Diaree

Berichtdoor Wil » wo 08 feb 2017, 20:19

Hoi Kim,
hier eten ze ook rauw vlees en brokken en kuipjes van allerlei merken ,
Onze kittens waren gisteren 4 weken en ik ben nu al met rauw vlees begonnen ,
wij voeren allerlei rauw ,kip paard rund hart ,wel rauw he niks koken en nooit varkens vlees

Ik ben niet bekend met de brokken die jij voert wij voeren al jaren Carocat Lam en dat gaat perfect,
Als jij van Belgie komt dat weet ik niet ,noemen ze tartaar american geloof ik ?
is echt heel erg goed voor ze ,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » do 09 feb 2017, 21:31

Hoe is het nu?
Groetjes Clem
Afbeelding

KimM

Berichtdoor KimM » do 09 feb 2017, 22:14

Hoi hoi.
Ik ben zijn poepje voor de avond af aan het wachten! Ze poepen hier 2 x per dag! Vanmorgen zat er al enige vorm in en was het geen plasje water meer!! Dus de pillen lijken toch wel zijn werk te doen. Ik mag ze volgens mij maar 3 dagen geven? Dus dat betekend dat dit de laatste dag is.
Morgen wil ik wat tartaar voor ze kopen! Ik kom uit Limburg dus snap wat je bedoeld Wil.
Yoda lijkt zich verder wel prima te voelen en eet en drinkt goed!
Wil waar heb je dat stuk van nu net gepost... wil het graag lezen maar kan het niet meer vinden.
Bedankt voor jullie belangstelling!!

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » zo 12 feb 2017, 20:10

Hoi Kim,
fijn dat het weer beter gaat ,wij katten mensen zijn altijd zo vreselijk blij met een drol ,,

Ik weet niet welk stukje je bedoeld? gelukkig dat je weet wat tartaar is ;)
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

KimM

Berichtdoor KimM » zo 12 feb 2017, 20:37

Hoi wil...
Ik had het al gevonden. Dat stuk met die bijlage over diaree wat vooral bij kittens voorkomt. Zijn poep is redelijk... maar had beter gehoopt. Hij mag wat vaster! Ja wij zijn echt blij met een goede drol

KimM

Berichtdoor KimM » zo 12 feb 2017, 20:44

Ben inmiddels ook tartaar gaan geven... jeetje otis schrokte het de eerste x naar binnen. Yoda was wat afwachtender. Ze konden niet samen uit een bak eten... haha. Otis grommen en geluiden maken. Lol.
Otis is echt zo totaal anders als yoda. Echt grappig om die verschillen in een karakter te zien. Otis is echt ontzettend op mij gericht en praat de hele dag tegen me. Hij kan ook echt niet zonder me en volgt me overal. Weet niet of dat komt omdat hij als eerste was en je dan een andere band opbouwd?
Yoda is ook geweldig maar wat meer op zichzelf... Heb het idee dat hij nog steeds niet helemaal los is. Vandaag kreeg ik voor het eerst een lik van hem. Wel speciaal. Met otis kan ik echt alles doen. Op zijn rug neer leggen... hij is echt een baby af en toe. Yoda laat nog niet alles met zich doen. Maar groeit wel hierin. Echt heel bijzonder deze lieve beestjes.

Terug naar “Gezondheid Overig”