Nala van 9 weken is ziek geweest....

Deel hier je zorgen over je zieke huisgenoten.
adaenruud

Re: Nala van 9 weken is ziek geweest....

Berichtdoor adaenruud » vr 14 jul 2017, 12:37

Owww spannend, heeeeel veeeeel plezier smile7_sm. Leuk weer zo'n kleine dondersteen in huis laugh_sm
Groetjes Ada

Frodo, Fay en Suus

Caitlin en Dobi rainbow_sm

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » vr 14 jul 2017, 18:07

O meid wat heerlijk ,ja hoor die huppelt nu al bij jou in de ronte ,ga genieten en onwijs veel geluk en plezier met je nieuwe dame ;)

Netjes dat je alles mee krijgt zo hoort het ook dry_sm
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » vr 14 jul 2017, 20:35

En, en, en??
Groetjes Clem
Afbeelding

kima

Berichtdoor kima » za 15 jul 2017, 06:37

De eerste foto's!
Bijlagen
nala zeus thuis.jpg
nala zeus thuis.jpg (78.39 KiB) 1074 keer bekeken
nala krabton thuis.jpg
nala krabton thuis.jpg (57.94 KiB) 1074 keer bekeken
nala mand zeus.jpg
nala mand zeus.jpg (69.7 KiB) 1074 keer bekeken

kima

Berichtdoor kima » za 15 jul 2017, 06:48

En toen waren we thuis!
Nala blijkt nogal een diva! Goed gegroeid, 1,45 kilo nu. Bij thuiskomst na een rit van een uur meteen t poezenkind op de bak gezet, waar niets gebeurde verder. Beetje graven, dat wel. Wij wonen in n huis met veel kleine trappen dus ik maakte me zorgen of ze de bakken wel kon vinden maar dat lijkt goed te komen. Besloten om haar gewoon te introduceren, omdat ze nog zo klein is maar toch ook krachtig leek.
Onze andere katten lekker verwend met wat speelgoed en snoepjes dus die hadden weinig aandacht voor de nieuwkomer. Nala wilde wel meedoen en ineens viel er een kwartje bij Mozes. EEN NIEUWKOMER!!! Hij meende even te moeten blazen en een tik uit te delen maar Nala was hem voor en verslagen droop ie af. Nala vrat der buikje vol en ging terstond in een mand liggen ronken....waarop we Zeus echt zagen loeren: are you kidding me???
De hele nacht heeft name in een grote bak met warmtematje geslapen waar de rest normaliter ook slaapt. Die vond ik vanochtend met zn drieën in een grote krabpaal. Stand van zaken is nu dat je wel merkt dat het groepsproces verstoord is....Katten blazen ook naar elkaar wat maar voeren naar Nala toe echt n gedoogbeleid. Af en toe komt er een loeren wat de baby doet, blaast wat maar doet verder niks. Nala is zoooo stoïcijns, bijna te grappig! T boeit haar allemaal niet zo. Ze eet heel veel en slaapt veel en als ze op schoot wil dan kruipt ze via je broek omhoog (ik zeg: aandachtspuntje). Ik vind t tot nu toe alleszins meevallen. We wonen niet groot maar hebben in totaal wel 6 verdiepingkjes waardoor ze ruimte genoeg voor zichzelf kunnen nemen. Vandaag nieuwe dag, ik verwacht niks geks.....maar miss juig ik te vroeg???
Probeer mn oudere katjes wat af te leiden door met ze te spelen en te knuffelen. Ze lijken wel wat bozig;-)))
Als jullie nog goede tips hebben dan hoor ik t wel!
Fijne dag allemaal!

Tilly

Berichtdoor Tilly » za 15 jul 2017, 10:08

Wat een schatjes.
Ik denk dat je het goed doet. Zo heb ik het ook steeds gedaan met een introductie. Misschien na het aaien en knuffelen van de andere katjes Nala aaien zodat de geurtjes zich vermengen met de geur van het vorige huisje die nog aan Nala hangt.
Veel plezier met het mooie meisje dry_sm
Groetjes, Tilly >^.^<

Audrey

Berichtdoor Audrey » za 15 jul 2017, 10:12

Wat een lieverds op de foto's. En zo te horen gaat dat helemaal goed komen samen.
We wonen niet groot maar hebben in totaal wel 6 verdiepingkjes

what_sm Wonen jullie in een boomhut? ph34r_sm

kima

Berichtdoor kima » za 15 jul 2017, 13:56

Haha nee geen boomhut! Split level... Daarom voelt t voor ons niet als vol om vier katten te hebben. T struint overal rond.
Nog steeds rustig met Nala. Mozes en Lotus liggen al n poos buiten in hun kooi. Wilde daar Nal nog niet in doen want bij een eventueel conflict kan ze dan geen kant op. Zodoende kon ze lekker t huis verkennen en begrijpt ze nu ook dat de kattenbakken op -1 staan. Huppelt vrolijk de trappen op en af😀. Zeus gunt haar geen blik. Lotus en Nal hebben overigens wel vlees naast elkaar gegeten. Ieder n eigen bakje maar weeh... ik zeg toppie!

kima

Berichtdoor kima » za 15 jul 2017, 14:40

Nale heeft de bijzondere gewoonte om met een piot in de drinkbak te drinken...Overal voetsporen😝

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » za 15 jul 2017, 22:54

Komt vast helemaal goed, heeft gewoon even tijd nodig.
Nala vind het in ieder geval leuk zo te zien.
Fijn hè met die poten in de waterbak.

Groetjes Clementine
Groetjes Clem
Afbeelding

Terug naar “Het Ziekenhuis”