HCM laten testen

In onze HCM Test subforum kun je de afspraak en/of uitslag van de HCM test bij je katten zetten. Als je de testuitslagen hier neer wilt zetten moeten de testen opgestuurd worden dan zetten wij ze in onze HCM database.Dit om iedereen de zekerheid te geven dat wat hier gepost wordt ook klopt.
Forumregels
In onze HCM Test Hoek kun je de afspraak en/of uitslag van de HCM test bij je katten zetten.
Als je de testuitslagen hier neer wilt zetten moeten de testen opgestuurd worden dan zetten wij ze in onze HCM database.
Dit om iedereen de zekerheid te geven dat wat hier gepost wordt ook klopt.
Cleo2018

Re: HCM laten testen

Berichtdoor Cleo2018 » zo 22 apr 2018, 19:12

Zo is dat.. dan maar een stukje in de auto..

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Audrey

Re: HCM laten testen

Berichtdoor Audrey » di 24 apr 2018, 09:18

Eerst ging ik naar het MCD in Amsterdam voor de hart-echo. Maar daar ben ik toch niet zo blij mee want die doen alleen de test en kijken niet naar de specifieke kat, waar moet op gelet worden, wat gaat de behandeling worden, enzovoort. Dan gaat die test uitslag naar de da en die moet dan uitleggen en behandelplan maken. Dit zonder de echo zelf gezien te hebben.

Sinds ik bij de cardioloog geweest ben, wat een verschil! Die tegelijk onderzoekt en een behandelplan maakt en uitlegt wat er aan de hand is, echt veel beter.

Er was destijds haast bij en Mark Dirven uit Dordrecht was op vakantie dus toen kwamen we bij dr. v.d. Louw in Enschede terecht. Een godskolere eind weg, zeker met het openbaar vervoer. Maar als we daar niet geweest waren dan was Pinkiepoes al lang en breed naar de poezenhemel geweest.

Dusssss.... doe mij maar een katten-cardioloog.

Terug naar “HCM Test Hoek”