recyclageverhaal: MAILTJE

Post hier je eigen lyrics, comics, thrillers en/of horrorverhalen waarin je katten de hoofdrol spelen.
geertje

recyclageverhaal: MAILTJE

Berichtdoor geertje » vr 22 jan 2010, 20:18

MAILTJE
Dit is het eerste verhaal dat op het oude forum verschenen is,

Heaven en Fly wonen sinds december 2008 bij ons, geboren en getogen bij Mikisanukis. Voordat we ze gingen halen had Wil ons al verwittigd dat we ons best konden voorbereiden want dat deze twee ongelofelijke gekkerds zijn. Dit was geen woord gelogen... er gebeuren hier dingen te gek voor woorden. Elke week stuur ik een mailtje naar Wil met de belevenissen van haar 2 nakomelingen. Ik wil wel eens zo’n mail met jullie delen, de antwoorden van Wil laat ik erbij staan, kan je ineens zien van waar die Mikisanukis kronkels vandaan komen...

Hallo Wil,
Heaven is voor de tweede keer in de vijver gevallen, Ha Ha ,en niet voor de laatste keer ;) deze keer stond ze op de leuning van een stoel maar die kon haar gewicht niet dragen en toen is ze met stoel en al in de vijver getuimeld. Die vissen zullen zich wel doodschrikken iedere keer ;)

Afbeelding

We hadden hier ook een sokkenprobleem: we hebben hier geen 'paren'
sokken meer maar verschillende waar er nog maar 1 van is. Ik heb waarschijnlijk het raadsel ontdekt: één van de hobby's van Heaven is
sokken komen stelen, Wat is ze goed he ;))) maar nu ze buiten kan gaat ze die in de vijver gooien. ze wast ze gewoon voor je ,of zet ze in de week ,tot ze schoon zijn ;) Ik heb een sok teruggevonden in het ondiepe gedeelte, de rest zal dus helemaal op de bodem liggen. Ha Ha !!!
En dan denk je dit is genoeg voor een week.... neen dus, gisteren heeft ze in een schilderij gebeten. gevoel voor kunst he, Handtekening noemen we dat ;))

Afbeelding

Ze doet dit meer, maar dan zijn we erbij en jagen ze weg. Gisterenavond was ze weer zo gek als een deur, ik was nog aan het twijfelen of ik ze wel alleen zou laten, heb ik ook gedaan en dit was blijkbaar geen goed idee. Ze heeft gevoeld ,dat je er over moest denken ;))
Ik denk dat ik achtereen een boek kan schrijven.Ik weet het, ze is heel speciaal ;)) . soms denken we 'nu hebben we alles gehad', en toch slaagt ze er elke keer in om iets nieuw uit te steken. slimme kat he ;) Het ergste van al is dat we er niet kwaad op kunnen zijn, Ik weet het ;) ze komt dan strelen en geeft zich volledig over aan knuffels. Ze kan ook geweldig 'kussen': ze streelt met volle kracht met haar neus over ons gezicht zodat we helemaal nat zijn. Kan je daar dan kwaad op zijn???? Nee echt niet ,dan voel je ook af en toe haar tanden er nog bij ;)
Nog snel een fotootje van Fly in de nieuwe mand, sinds dat die er staat wil ze er niet meer uitkomen omdat anders Heaven haar plaats inneemt

Afbeelding

Ha Ha ,,heerlijk he hoe ze ligt te genieten ;))) is ook een moordmeid ;))) Geef ze een knuffel ,en neem er zelf ook een, Groetjes Wil
Een huis zonder katten is als een aquarium zonder vissen..

Marthe
Contacteer:

Re: recyclageverhaal: MAILTJE

Berichtdoor Marthe » vr 22 jan 2010, 20:46

Jaa ik kan me dit topic nog herinneren! Erg leuk om de commentaren van Wil te lezen :D

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » za 23 jan 2010, 10:23

Hoi Geert
Wat vliegt de tijd he ;) Het leuke is ,dat ik nu weer zo'n mafkees heb zitten ,hij heeft geen tijd om lekker te komen knuffelen ,of hij ligt ergens voor dood te slapen ,kan nog net een oog open doen als ik hem roep ,maar dan heb ik het ook gehad ;)

Is met weet ik van alles altijd bezig ,Alle mensen op TV zegt hij gedag ,vold ze met zijn poot over het scherm heen ,en vangt er ook geregeld 1 tje
Deze jongens zijn eergisteren gecasreerd ,
Wat in al die jaren niet gebeurd is ,mer schoot een balletje terug naar binnen ,nou probeer die ienie mini dingen maar weer te vinden ,
Bart had hem gelukkig wel ,maar hij moest wel gehect worden ,omdat het sneetje groter was dan normaal ,
Zielig hoor 2 van die hechtingen naast zijn piemeltje ,maar stond ook wel heel erg apart
Dat we 3 uur daarna hem eindelijk rustig hadden dat hij ging slapen wilde ik even kijken of hij niet blauw was geworden ,
Nou meneer heeft het waarschijlijk een giga raar gezicht gevonden ,en zelf de hechtingen eruit gehaald ,
Hij gaat paal in en uit vreet als een dijkwerker ,Ik heb zijn nieuwe baas al verteld dat wij GEEN kinderbijslag betalen ;)
Het ziet er keurig uit ;) doet ook of er nooit wat gebeurd is ,,,
Groetjes Wil
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

geertje

Berichtdoor geertje » za 23 jan 2010, 10:43

Het leuke is ,dat ik nu weer zo'n mafkees heb zitten ,hij heeft geen tijd om lekker te komen knuffelen ,of hij ligt ergens voor dood te slapen ,kan nog net een oog open doen als ik hem roep ,maar dan heb ik het ook gehad
Ja hoor Wil dat is hier ook, ofwel hééél actief ofwel bijna in een coma liggen slapen.
Bereid de mensen maar al voor op wat komen gaat, en het is zoooo verslavend, wij zouden niets anders meer willen dan zo'n mafkezen!
Het begrip 'kat' heeft voor ons een hele andere betekenis gekregen, i.p.v. 'poesje, slaapt de meeste tijd van de dag en komt gezellig ronkend bij baasje liggen' is het hier: 'haarloze wezens zetten huis op stelten en halen zo'n rare streken uit dat je bijna heel de dag door loopt te lachten, als je dan toch eens kwaad wordt, word je bedolven onder een gigantische berg liefde'. c8 ..... D10

maria

Berichtdoor maria » za 23 jan 2010, 11:46

weer heerlijk om te lezen en leuk dat er weer zo een is.. weten de toekomstige eigenaars dat ze verplicht zijn op het forum te komen en ons op de hoogte te houden van zijn streken... ik zou dat in koopcontract zetten...

geertje

Berichtdoor geertje » za 23 jan 2010, 11:54

.. weten de toekomstige eigenaars dat ze verplicht zijn op het forum te komen en ons op de hoogte te houden van zijn streken... ik zou dat in koopcontract zetten...
y2 ...ja Maria, goed idee...

cynthia

Berichtdoor cynthia » za 23 jan 2010, 13:08

.. weten de toekomstige eigenaars dat ze verplicht zijn op het forum te komen en ons op de hoogte te houden van zijn streken... ik zou dat in koopcontract zetten...
y2 ...ja Maria, goed idee...
hahaha in het koopcontract nou ik teken er bij deze voor hahah

Terug naar “De uitgeverij”