Swaffel's avontuur in Dusseldorf

13Daisy13
Contacteer:

Swaffel's avontuur in Dusseldorf

Berichtdoor 13Daisy13 » wo 13 okt 2010, 15:59

Zaterdag 9 oktober was het zo ver de Sphynxenspeciale show in Dusseldorf ( Erkratz )
Ons avontuur begon al om half 6 in de morgen, met het ontwaken van de baby die zich overdwars in bed had gelegd, en toen een fles MOEST ;-)
Langzaam de rest van de familie uit bed gegooid. Alles klaar gemaakt en in de auto gedaan, klaar voor ons vertrek :D

Ik natuurlijk de tom tom ingesteld, nou ik kan je vertellen dat ik mij dom dom voelde :P want had natuurlijk de straat in Dusseldorf zelf gepakt, en niet in Erkratz dus we waren ook nog helemaal verkeerd (A)
Toen maar de goede ingetikt, overal wegversperingen grrrr inmiddels was het al half 9, eigenlijk te laat om binnen te komen :$ maar gelukkig waren wij niet de enige met dezelfde problemen haha.

Toen ons kooitje gezocht voor t manneke, deze gevonden zat je zo hutje mutje op elkaar was gewoon niet prettig dus hebben we onze kooi mogen omruilen met 1 op de hoek :D deze heerlijk klaar gemaakt voor ons manneke.
Sommige dachten geloof ik al NEE HE WEER DIE STOMME HOLLANDERS ;-)
Kwam er een vrouw na ons toe ( die waren we ook al tegen gekomen op de vorige show in Duitsland ;-) ) van sjit jullie ook hier nu kan ik wel inpakken :O:O, maar zij was niet de enigste die dat zij (A) ( Tja voor ons is hij de mooiste je weet niet wat andere ervan vinden ;) maar voelde me wel trots hihi )

Omdat het een sphynxenspeciale show was, moesten alle sphynxen rond 11uur op het podium komen werd er een praatje gemaakt.
Nou daar begon de ellende met Swaffel al ;-) hij was het er helemaal niet mee eens dat zn gekke Duitsers over hem moest gaan praten hihi en liet dit ook luidkeels blijken ;-)
T podium maar afgegaan want deze stress was voor hem niet goed, en hij moest nog gekeurd worden.
Dus hup de kooi weer in, ff heerlijk liggen slapen.

Toen was het tijd voor zijn keuring, in de tas ermee na toe genomen. De keurmeesteres was helemaal verliefd op hem, mooie kat, geweldig postuur, mooie ogen, GEHEEL NAAKT!!, grote & goedgeplaatste oren. Alles was exelenct :-$
Maar Swaffel had gewoon op zijn zachts bezegd een regelrechte BAALDAG en liet dit dus ook blijken, hij schreeuwde alles bij elkaar, mensen dachten dat de bengalen weer bezig waren hihi maar nee t was onze goedgeaarde humeurige SPHYNX
Maar meneer heeft wel weer een cac binnen en was ook genomineerd voor best in show, maar omdat hij zo gestresst was heb ik hem terug getrokken wilde het hem niet meer aan doen om op t podium te gaan :( iedereen blij natuurlijk want Swaffel was een hele grote concurent. Maar ach ja shit happends volgende keer beter :D
Bij de sphynxen speciale heeft een Don Sphynx gewonnen, hmnz om eerlijk te zijn ik hou er niet van :( waren vele mooiere Sphynxen bij :(

Maar ach al bij al een leuk dagje geweest en leuke kennisen weer opgedaan.

En nu nog ffkes oefenen met Swaffelke voor een volgende show en dan komt alles weer goed :D

Afbeelding

Duivelse Swaffel ;)

Afbeelding

Duidelijk geen zin erin hihi ;-)

Afbeelding

En de laatste om het af te leren ;-)

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Re: Swaffel's avontuur in Dusseldorf

Berichtdoor Clemmetje » wo 13 okt 2010, 16:02

Wat een leuk verslag.
En gefeliciteerd met de CAC en de nominatie voor BIS.
Het kan ook zijn dat hij het echt niet leuk vindt op een show.
Sadie is heel erg bang en Joy vind het dus ook vreselijk. Zij gaan dus niet meer mee.
Zelfs DjiDji wordt het een beetje zat.
Groetjes Clem
Afbeelding

13Daisy13
Contacteer:

Berichtdoor 13Daisy13 » wo 13 okt 2010, 16:03

Ja precies ;) ik probeer nog 1 show en als hij weer zo doet, doe ik geen shows meer met hem ;)

13Daisy13
Contacteer:

Berichtdoor 13Daisy13 » wo 13 okt 2010, 16:05

Trouwens kan mij iemand uitleggen hoe dat werd met CAC i3 ( voordat ze kampioen zijn enz )
Ik weet hoe het bij honden werkt maar bij katten heb ik er de balen verstand van ;)

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » wo 13 okt 2010, 16:10

3 keer een CAC en dan ben je kampioen. Moet je wel even een laten vastleggen bij je vereniging.
Show je Fife of onafhankelijk?
Groetjes Clem
Afbeelding

13Daisy13
Contacteer:

Berichtdoor 13Daisy13 » wo 13 okt 2010, 16:17

hmnz geloof beide onafhankelijk ( voel me soms best dom haha, ik show omdat ik t wel leuk vind verder snap ik er weinig van )
Dus nog 1 CAC en hij is kampioen :D wauw ( de vorige show in duitsland had hij ok een cac )

geertje

Berichtdoor geertje » wo 13 okt 2010, 16:26

Mooi verslag!
Een huis zonder katten is als een aquarium zonder vissen..

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » wo 13 okt 2010, 19:22

Hoi Hoi
O meid wat leuk ;)) wat erg he zo vroeg je korf uit ,Swaffel vond dat natuurlijk ook ;)
Leuk de foto's erbij ,ik heb helemaal geenbal verstand van showen ,

Als het goed is ,moet er ook een kater van ons geweest zijn ,Mar de broer van Flink ;)
Had jij daar ook per ongeluk foto's van ,,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

13Daisy13
Contacteer:

Berichtdoor 13Daisy13 » wo 13 okt 2010, 20:29

Trouwens Wil was nog in gesprek gekomen met een man en die kon jou ;-)

Terug naar “Showuitslagen”