Naar Ommen

In onze HCM Test subforum kun je de afspraak en/of uitslag van de HCM test bij je katten zetten. Als je de testuitslagen hier neer wilt zetten moeten de testen opgestuurd worden dan zetten wij ze in onze HCM database.Dit om iedereen de zekerheid te geven dat wat hier gepost wordt ook klopt.
Forumregels
In onze HCM Test Hoek kun je de afspraak en/of uitslag van de HCM test bij je katten zetten.
Als je de testuitslagen hier neer wilt zetten moeten de testen opgestuurd worden dan zetten wij ze in onze HCM database.
Dit om iedereen de zekerheid te geven dat wat hier gepost wordt ook klopt.
maria

Re: Naar Ommen

Berichtdoor maria » do 10 mar 2011, 20:52

ik dacht dat je morgen moest.. maar nu is het al achter de rug.. gefeliciteerd

lotteb86

Berichtdoor lotteb86 » do 10 mar 2011, 23:42

YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hartstikke mooi Wil. Ik dacht dat je morgen ging?? wilde berichtje typen dat ik zal
duimen, maar dat isd niet meer nodig, haha.

Slaap lekker vannacht, dat zal we lukken!!

dikke knuffel van hier!!
Groetjes Lotte.

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » do 10 mar 2011, 23:49

yahoo_sm gefeliciteerd.

Daar zijn we blij mee. dance4_sm
Groetjes Clem
Afbeelding

nonalize

Berichtdoor nonalize » vr 11 mar 2011, 01:06

yahoo_sm Yeahh,... goed nieuws!! Gefeliciteerd!!!
Groetjes Elize

Wil
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wil » vr 11 mar 2011, 13:46

Hoi Tilly
je mag hier een discurcie uitlokken ;)
Ja het is voor een fokker veel ingrijpender (spreek voor mezef )
IK heb de verandwoording voor de kittens die ik op de wereld zet ,maar ik ben ook degene ,die tegen de kittenkopers moet gaan zeggen ,sorry ,maar hun mam of pap heeft HCM ,dat is vreselijk om te doen
terwijl ik weet dat ik er alles aan gedaan heb ,om het te voorkomen ,
jij hoeft niemand verandwoording af te leggen ,voor jou is het gewoon je eigen kat ,
zo is het hoe ik dat zie ,,,
Groetjes Wil
Afbeelding

Hier wordt niet geshopt voor een goede test

http://database.sphynxrexbreeders.nl/

bucked_naked
Contacteer:

Berichtdoor bucked_naked » vr 11 mar 2011, 13:59

Super goed nieuws Will!!!!
Proficiat
Kendra

Voor sommige mensen zijn alle katten hetzelfde.Maar een echte kattenliefhebber vindt elke kat absoluut uniek in zijn soort.
Afbeelding

nonalize

Berichtdoor nonalize » vr 11 mar 2011, 14:28

Hoi Tilly
IK heb de verandwoording voor de kittens die ik op de wereld zet ,maar ik ben ook degene ,die tegen de kittenkopers moet gaan zeggen ,sorry ,maar hun mam of pap heeft HCM ,dat is vreselijk om te doen
jij hoeft niemand verandwoording af te leggen ,voor jou is het gewoon je eigen kat ,
wow... gelukkig weet ik hoe begaan je bent met de eigenaren van hcm katten want dat laatste zinnetje komt op mij raar over.
Als je er aan toevoegt dat het gevoelsmatig voor iedereen ingrijpend is komt het beter over.
Ik neem aan dat ik met mn kat waar ik mee in bed lig en de hele dag mee rond loop te zeulen en samen mee kook en eet en vanalles en nog wat een iets andere band heb dan met een dekkater. En natuurlijk is iedereen (hoop ik toch) ook heel gek met hun dekkater maar die leven toch vaak apart.
Qua verantwoordelijkheid is het heel ingrijpend voor een fokker maar gevoelsmatig is het voor iedereen mega ingrijpend!
Groetjes Elize

Tilly

Berichtdoor Tilly » vr 11 mar 2011, 14:29

Hoi Tilly
Wil,
Bedankt voor je reactie. Ik vind het interresant om te horen hoe jullie (fokkers) er mee om gaan.
Voor mij is het inderdaad alleen op emotioneel vlak beladen, en natuurlijk als de kat aan de medicijnen moet drukt dat ook op de portomonnee maar daar houd het mee op.
Ik heb wel respect voor jullie hoor. Ik zie dat jullie over het algemeen best veel katten hebben en de testen komen dan natuurlijk regelmatig voorbij dus iedere keer weer een spannende tijd.
Dan niet te vergeten de zorg voor de kittens, dat gaat gelukkig bij velen van jullie goed maar ook hierover lees ik regelmatig akelige stukjes.
Nou succes verder.
Groetjes, Tilly >^.^<

isolde

Berichtdoor isolde » vr 11 mar 2011, 14:53

Ik denk dat het er voor iedereen inhakt,een slecht bericht. Ik ga ook testen met "gewone" huissphynxen,als het slecht nieuws is,ben ik van de kaart. Ik doe het,omdat,als het slecht is,ik mischien die leventjes wat kan verlengen met medicatie.
Moet er niet aan denken om er 1 te verliezen.
Ik weet dat Wil ook van haar dekkaters houd,ook al kunnen ze niet in huis wonen. En dan nog es naar de kitteneigenaren met zo'n boodschap komen,hakt extra.
Afbeelding

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » vr 11 mar 2011, 15:03

Ik ben liefhebber en heb afgelopen jaar voor het eerst een nestje gehad.
Testen is altijd eng. Zowel met het dier waarmee je wilt gaan fokken als met je huisdier.
In mijn gevallen hebben allebei mijn geholpen huissphynxen een testresultaat waar ik niet blij mee ben.
Mijn fokpoesje is wel goed getest gelukkig en straks als de twee (geholpen) kittens die ik zelf aangehouden heb twee jaar zijn laat ik die ook testen.
Groetjes Clem
Afbeelding

Terug naar “HCM Test Hoek”