Simggle...

maria

Re: Simggle...

Berichtdoor maria » do 31 mar 2011, 14:19

gelukkig weten ze nu wat het is.. ik heb er nog nooit van gehoord maar ik hoop dat het met je dieet beter gaat..
en heerljik dat het met Smiggle prima gaat.....

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » do 31 mar 2011, 14:21

Wat fijn dat nu bekend is wat je probleem is en dat ermee te leven is.
Ook goed te lezen dat het met Smiggle zo goed gaat.
Groetjes Clem
Afbeelding

Pickles

Berichtdoor Pickles » do 31 mar 2011, 15:01

Dit heb ik ook hoor Cheyenne. Het wordt ook wel eens prikkelbare darm syndroom genoemt.
Het is even zoeken naar de juiste medicatie, het gaat ook met ups en downs en sommige voedingsmiddelen kunnen het weer
verergeren.
Ik reageer heel slecht op mandarijntjes, room, cola light, bepaalde medicijnen en nog een aantal dingen.
Ik heb het wel in de omgekeerde richting van jou, bij mij uit het zich in opgeblazen buik, obstipatie en pijn. Ik kan soms een paar dagen niet naar het toilet gaan.
Spasmomen is een goede medicatie voor mij. Maar het was even zoeken.
Stress is ook funest.

Beterschap!

cheyenne

Berichtdoor cheyenne » do 31 mar 2011, 22:00

Dit heb ik ook hoor Cheyenne. Het wordt ook wel eens prikkelbare darm syndroom genoemt.
Het is even zoeken naar de juiste medicatie, het gaat ook met ups en downs en sommige voedingsmiddelen kunnen het weer
verergeren.
Ik reageer heel slecht op mandarijntjes, room, cola light, bepaalde medicijnen en nog een aantal dingen.
Ik heb het wel in de omgekeerde richting van jou, bij mij uit het zich in opgeblazen buik, obstipatie en pijn. Ik kan soms een paar dagen niet naar het toilet gaan.
Spasmomen is een goede medicatie voor mij. Maar het was even zoeken.
Stress is ook funest.

Beterschap!
Het grootste probleem is de vermoeitheid,kan bijna niks doen...direct uitgeput.Ze hebben mij verteld dat er geen medicatie bestaat???

Pickles

Berichtdoor Pickles » do 31 mar 2011, 22:21

Geen medicijnen om er van te genezen maar wel om de dikke darm te kalmeren hoor.
Ik weet niet of die vermoeidheid iets te maken heeft met het prikkelbare darm syndroom. Hebben ze een volledig bloedonderzoek gedaan?
Ik sukkelde al meer dan 8 jaar met onverklaarbare pijnen in al mijn gewrichten en spieren en een vreselijke vermoeidheid en ben dan wegens verhuis veranderd van huisarts, die deed een volledig bloedonderzoek en plots wisten ze me te vertellen dat

-de schildklier kapot aan het gaan is, ziekte van Hashimoto
- ik aan SLE lijd
- ik drager van CANDIDA ben en daar kan je wel ontzettend moe van zijn dus mss toch best je bloed eens goed laten ontleden, ik heb jaren gesukkeld en plots krijgt het allemaal een naam, genezen kan het ook niet maar een mens weet tenminste wat er scheelt

Voor de schildklier neem ik wel schildklierhormonen, dit levenslang om die werking van de schildklier over te nemen
Door schildklierproblemen ben je ook ontzettend moe

Ik moet nu naar UZ Gent
Waar ben jij in behandeling?

geertje

Berichtdoor geertje » do 31 mar 2011, 22:29

ik drager van CANDIDA ben en daar kan je wel ontzettend moe van zijn dus mss toch best je bloed eens goed laten ontleden, ik heb jaren gesukkeld en plots krijgt het allemaal een naam, genezen kan het ook niet maar een mens weet tenminste wat er scheelt
Een vriendin van mij is genezen van Candida. Ze heeft dit gedaan door een volledig suikervrij dieet, geen champignons en nog een aantal zaken. Het was verschrikkelijk moeilijk omdat er bijna in alles suiker zit en het duurde verschillende jaren maar ze is nu wel helemaal candida vrij.
Een huis zonder katten is als een aquarium zonder vissen..

cheyenne

Berichtdoor cheyenne » do 31 mar 2011, 22:45

Geen medicijnen om er van te genezen maar wel om de dikke darm te kalmeren hoor.
Ik weet niet of die vermoeidheid iets te maken heeft met het prikkelbare darm syndroom. Hebben ze een volledig bloedonderzoek gedaan?
Ik sukkelde al meer dan 8 jaar met onverklaarbare pijnen in al mijn gewrichten en spieren en een vreselijke vermoeidheid en ben dan wegens verhuis veranderd van huisarts, die deed een volledig bloedonderzoek en plots wisten ze me te vertellen dat

-de schildklier kapot aan het gaan is, ziekte van Hashimoto
- ik aan SLE lijd
- ik drager van CANDIDA ben en daar kan je wel ontzettend moe van zijn dus mss toch best je bloed eens goed laten ontleden, ik heb jaren gesukkeld en plots krijgt het allemaal een naam, genezen kan het ook niet maar een mens weet tenminste wat er scheelt

Voor de schildklier neem ik wel schildklierhormonen, dit levenslang om die werking van de schildklier over te nemen
Door schildklierproblemen ben je ook ontzettend moe

Ik moet nu naar UZ Gent
Waar ben jij in behandeling?
Ik ben in St Lucas behandeld,
Ze hebben mij volledig binnenste buiten gekeerd,bioptie en volledig bloed onderzoek,alles lijkt ok,ze weten ook niet direct of de vermoeidheid samenhangt....

Terug naar “Cornish Rex”