Hebben we dan eindelijk toch nog geluk

bold&famous
Contacteer:

Hebben we dan eindelijk toch nog geluk

Berichtdoor bold&famous » zo 22 mei 2011, 12:03

Toen ik 6 Jaar was wilde ik graag een poes / kat na lang zeuren bij mijn moeder kreeg ik mijn zin en mocht ik mijn eerste kat er was een poes bevallen hoorde ik van mijn oudste broer vna 5 siameesen mm ik wist bijgod niet wat een siamees was maar ik was zo blij en zei dat wil ik een siamia na 14 weken kreeg dan eindelijk mijn Siamia het was een kater en zijn naam was PEDRO mijn broer nam ook een poes uit het nest en zijn naam was PANCHO ze woonden niet bij elkaar om dat mijn broer al het huis uit was en in militaire dienst zat.
Ik was zo blij met mijn Pedro hij was me maatje me beste vriend we speelden verstoppertje en als moest huilen was hij er altijd voor mij Mijn pedro de siamia waar ik zo veliefd op ben geweest al die jaren is tot zijn 21 jaar bij me geweest en toen op een morgen toen ik naar mijn werk ging en een lekker kopje koffie nam
kwam pedro uit zijn mandje en gaf me een kopje van nou jonge fijne dag werk ze ik wacht wel op je tot je thuis komt ( Maar dat was ook zijn laatste kopje) bedro wilde terug naar zijn mandje maar dat heeft hij niet meergehaald hij viel neer zuchte een paar keer en veliet mij op weg naar zijn laatste reis De Poezenhemel)
je begrijpt het al mij beste maatje was er ineens niet meer ik ben niet gaan werken die dag maar heb hem bij mijn moeder in de tuin zijn SIAMIA Graf gegeven ( zo wat mist ik Pedro)

Ik beloofte me zelf als ik later kinderen heb neem ik weer een siamia ja dat heeft nog 20 jaar geduurt.
totdat ik inmiddels een mooie dochter had een lieve vrouw en een paar prachtige Spynxen en toen op zekere dag zag ik op internet Kitten te Koop SIAMIA/ Oosterskorthaar ik ben toen gaan Bellen en een hele lieve mevrouw vertelde mij dat ze een heel leuk nestje had en ik koos daar een CHoc White OOsterskorthaar uit
Haar naam was MISS Coockie Met 12 weken haalde ik haar op en het klikte gelijk vanaf die dag waren wij weer onafscheidelijk en ik was zo blij alleen de miauw al van een siamia dat is zo vertederend.
Helaas heb ik haar niet lang gehad ik haar ook naar de poezen hemel naar pedro gestuurd de arme kleine meid had VIP dus weer moest ik afscheid nemen van mijn siamia alleen deze keer was het al met 8 maanden.

Nu beloofde te fokster mij een nieuw poesje zo dra ze weer een nestje had en ja zo gezegd zo gedaan er ging een jaar overheen toen belde ze mij op en vertelde dat er 5 geboren waren en dat ze voor mij een zwart witte fan had gereserveerd en vroeg of ik die wilde hebben na dat ik foto had gezien belde ik haar terug en zei jaaaaaaaaaaaaa die wil ik heel graag.
want diep in mijn hart miste ik de andere nog en zal haar zeker niet vergeten maar ik had ook zo iets van met deze heb ik messchien meer geluk en zal zij een liefde vol huis krijgen met veel knuffels .

Ze is nu 3 weken oud en ik heb een foto van haar die ik jullie graag wil laten zien het is zo een lieve poezel om op te eten hahah nou dat was het dan mijn SIAMIA verhaal ( hebben dan eindelijk weer geluk )
Laatst gewijzigd door bold&famous op zo 22 mei 2011, 12:15, 3 keer totaal gewijzigd.

isolde

Re: Hebben we dan eindelijk toch nog geluk

Berichtdoor isolde » zo 22 mei 2011, 12:07

Kom maar op met een foto van de kleine krummel,we zijn benieuwd!
En alvast heel veel geluk met Miss Cookie
Afbeelding

bold&famous
Contacteer:

Berichtdoor bold&famous » zo 22 mei 2011, 12:08

Mis Cookie IS in de poezen hemel

DIT is MISS FANNY FACE

nonalize

Berichtdoor nonalize » zo 22 mei 2011, 12:15

Ik vroeg me al af wat er toch met cookie was gebeurd. Vreselijk zeg.
Miss Fanny is ook een poepie zeg D10
Gefeliciteerd met jullie kleine meid.. !!
Groetjes Elize

Clemmetje
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Clemmetje » zo 22 mei 2011, 13:50

Wat een mooi verhaal over Pedro.
Ik begrijp dat je graag weer een Siamees wilde.
Zo sneu van jullie Cookie. Het was zo'n mooi meisje.
Maar nu eindelijk weer een nieuw siam meisje.
Wat een schatje.
Heel veel geluk met haar gewenst.
Groetjes Clem
Afbeelding

Jewels
Contacteer:

Berichtdoor Jewels » zo 22 mei 2011, 14:08

Wat erg van Cookie...
Veel succes met jullie nieuw meisje!
Groetjes,Kim

Afbeelding

Pickles

Berichtdoor Pickles » zo 22 mei 2011, 14:24

Triest verhaal van Cookie, maar je hebt wel geluk dat je bij een goede fokster bent terechtgekomen die je nu tegemoet wil komen met dat mooie meisje miss Fanny, dat terug je dagen mag opfleuren.

Heel veel geluk met haar!

geertje

Berichtdoor geertje » zo 22 mei 2011, 14:58

Spijtig dat je cookie zo snel hebt moeten afgeven.
Maar wat een schattig meisje komt er achtereen bij jullie wonen, nu maar aftellen tot de grote dag er is.
Een huis zonder katten is als een aquarium zonder vissen..

Hildeke

Berichtdoor Hildeke » zo 22 mei 2011, 19:15

Jaaa ik had miss Fanny al op jullie site gezien, wat een schatje.
Hopelijk maakt zij het verlies van Cookie een beetje draaglijker.
Het verhaal van Pedro is zo aandoenlijk, wat een lieverd was hij
Groetjes Hildeke

Tanja
Contacteer:

Berichtdoor Tanja » zo 22 mei 2011, 20:35

meid wat vreselijk dat Coockie zo jong gestorven is, alsnog sterkte.
En nu komt er weer een oosters korthaartje bij je wonen. Wat een snoepie is ze, nog even geduld en je mag haar knuffelen en over 10 weken mag ze lekker in je bed slapen. wel geregeld ons overladen met foto's van je Fannetje he? angel_sm
Groetjes van Tanja

Cattery Thisabor
Siamezen en Oosters Korthaar
http://www.thisabor.nl

Wil ik er iets mee? Moet ik er iets mee?

Terug naar “Oosters korthaar/Siamees”