Woedend en zeer verdrietig!!

Heb je een vraag of een verzoek aan het SRB-team?
Stel ze hier.

lathyrus

Re: Woedend en zeer verdrietig!!

Berichtdoor lathyrus » zo 22 apr 2012, 12:51

Milo, ik heb nergens zien afgeven op Wil in de post/mail van de moderatoren.
Jij vindt dat afgeven op Wil omdat men gewoon verteld wat er gebeurd is.
Ik vind dat nogal een eenzijdige kijk op de dingen.
Je kan dan evengoed stellen dat Wil de voormalige moderators is afgevallen door hen omwille van een meningsverschil waar blijkbaar niet over kan gepraat worden hen te bedanken voor bewezen diensten.
Moesten de voormalige moderatoren dan gewoon stilletjes van het toneel verdwijnen zonder dat ook maar iemand wist wat er gebeurd was?
Er zouden toch wel vragen zijn gekomen nietwaar, ik weet dat ik alvast zou gevraagd hebben waarom alle moderators plots verdwenen waren, door de mensen gewoon op een beleefde manier te informeren weet iedereen op het forum waarom de moderators verdwenen zijn en voorkomt men dat er een hoop vragen gaan gesteld worden.
Je vindt dat de moderators die post/mail eerst naar Wil hadden moeten sturen.
Wie zegt dat ze dat niet gedaan hebben?
Ik weet het niet maar ik weet wel dat Wil er heeft voor gekozen om alle communicatie met de voormalige moderators stop te zetten, dat was toch heel duidelijk te lezen, dat de moderators hadden gemaild en hadden geprobeerd om nog contact te zoeken met Wil, dat er zelfs een afspraak was gemaakt op 1 mei om de dingen te proberen uitpraten maar dat Wil er voor koos om gewoon niet meer te reageren op mails en dergelijke en ze er voor koos om ook niet af te spreken om de dingen te proberen uitpraten.
De moderators werden bedankt voor bewezen diensten en klaar.
Dus of de moderators die post/mail naar Wil gestuurd hebben weet ik niet, maar als ze dat zouden gedaan hebben zou dat niet veel uitgehaald hebben aangezien er niet gereageerd wordt op mails...
En dat is Wils volste recht om zo te reageren maar dat is wel heel jammer naar mijn mening, ik vind dan dat volwassen mensen dingen zouden moeten kunnen proberen uitpraten op een volwassen manier...
Dat we maar 1 kant kennen kan je moeilijk in de schoenen van de voormalige moderators schuiven.
Zij hebben hun kant verteld.
Niemand houdt Wil tegen om haar kant te vertellen.
Als ze dat liever niet doet is dat haar volste recht maar dat is dan niet de schuld van de voormalige moderators toch...
En die post van de moderators op het forum is blijkbaar geplaatst op een manier dat er niet kan op gereageerd worden, volgens mij is dat toch gedaan net om te voorkomen dat er een hele hetze op gang ging komen.
Jij vindt dan dat er een hele ophef is gekomen omwille van die mail, ik zie alleen maar mensen reageren die het jammer vinden dat de dingen op deze manier moeten verlopen...
Ik zie niet in als mensen zich zo voelen waarom ze dat niet mogen zeggen.
Als er mensen zijn die willen zitten uithalen naar andere mensen dan ligt dat aan die bepaalde mensen zelf en niet aan de voormalige moderators toch...
Afbeelding

asielkat

Berichtdoor asielkat » zo 22 apr 2012, 13:26

Lieve allemaal,

ik ben echt even stil
weet voor het eerst niet goed iets te zeggen
heb het ook niet zien aankomen dus een beetje blonT
maar zal ook door mijn eigen probleempjes komen
voel me ook een beetje schuldig omdat ik pas recent de topic van de kittens van Longelliere
omhoog had gehaald

ik heb juist zo'n fijn gevoel bij dit forum
zeg ook regelmatig tegen hubby voor het eerst een forum wat normaal loopt en je niet gelijk afgezaagd wordt
zoals een bokt en een hondenforum

maar ja waar mensen samenwerken zijn zoveel meningen
en kan het soms anders lopen dan gedacht
alleen jammer dat men dit niet eerst eens zelf ventileert onderling en probeert dit moois verder voort te zetten
en tuurlijk moet je soms dingen veranderen of aanscherpen en daar zijn dan de forummers ook zelf deelgenoot van
in dit geval als je dan geen kittens hebt die aan deze regels voldoen plaats dan niks over ze

denk alleen dat we het niet klein hier moeten aanpakken
denk dan dat we samen 1 moeten worden en als een blok iets moeten doen aan MP
want daar staan heel veel niet geteste kittens en volwassen dieren die zo uit het buitenland komen
dus ze zouden zelf ook meer aan informatie verstrekking naar buiten moeten doen denk ik dan

ik wil de moderators bedanken voor hun inzet en de tijd die zij erin gestoken hebben om op zoveel mogelijk van mijn maar ook andere forummers hun berichten te reageren en ook de informatie die ze mij hebben gegeven
ook zij zijn een bron van inspiratie voor mij geweest om ineens nakies in huis te hebben terwijl hier niks zou komen
weten jullie nog mijn eerste topics van de asielkatten whistle_sm whistle_sm whistle_sm

ik zou bijna zeggen als volwassen mensen praat het nog eens uit en laten we als 1 blok verder gaan en zand erover
vernieuwingen kunnen ook goed zijn
maar ja ik kan natuurlijk niet achter de schermen kijken en inschatten of die kans bestaat
we hebben allemaal idealen maar niet alles is in deze wereld haalbaar en zeker niet als we in dit specifieke geval alle fokkers van ons geliefde ras ineens aan de testen moeten krijgen

afijn ik betreur het dat dit zo gelopen is en duim nog een beetje op een healing

Door genegenheid breng je mensen op
andere gedachten, niet door woede.
Dalai Lama

Van struikelingen danspasjes maken,
is óók levenskunst.
Gerard de Vries

Liefs An

belinda64

Berichtdoor belinda64 » zo 22 apr 2012, 13:40

Ik ben nog niet zo lang lid van dit forum, en lees niet alles en heb dus ook niet alles in de gaten....gewoon weg omdat ik daar de tijd niet voor vind...ik dacht wel eindelijk een forum gevonden te hebben waar veel wederzijds respect voor elkaars mening was.
Dit is dus het zoveelste forum waar het niet lukt...jammer hoor...
Ik ga wel proberen te blijven lezen bij topics die mijn interesse hebben en natuurlijk foto's kijken,,
En als het niet meer gaat, dan gaat het niet meer...moddergooien heeft zo weinig nut..
Ik wens het forum hier veel sterkte en hopelijk gaat het "gewoon" verder en het nieuwe forum van annemieke, wendy en patrick (hopelijk niemand vergeten) ook veel succes en sterkte met hun nieuwe op te zetten forum....
Groetjes belinda
farao Seti, heilige Mozes, keizer Maximus en Ghandi de grote
cool_sm
R.I.P. president Benjamin Obama rainbow_sm,
Napoleon de veroveraar; always in my heart but not in my house

zenga13

Berichtdoor zenga13 » zo 22 apr 2012, 14:10

Ik denk dat het verder niet aan ons is om ons met deze kwestie te bemoeien. Wat er achter de schermen is gebeurd, daar hebben wij geen weet van. Een verhaal heeft altijd 2 kanten en dat de ex mods deze brief hebben geplaatst is aan hen, Wil heeft netjes de mods bedankt voor hun inzet en dat is blijkbaar het enige dat zij erover kwijt wil.

Het is nu aan ons leden om er weer gewoon een gezellig forum van te maken en weer verder te gaan in plaats van te speculeren wie er fout is of wat er gebeurd is..
Afbeelding

zenga13

Berichtdoor zenga13 » zo 22 apr 2012, 14:23

Milo, ik heb nergens zien afgeven op Wil in de post/mail van de moderatoren.
Jij vindt dat afgeven op Wil omdat men gewoon verteld wat er gebeurd is.
Ik vind dat nogal een eenzijdige kijk op de dingen.
Je kan dan evengoed stellen dat Wil de voormalige moderators is afgevallen door hen omwille van een meningsverschil waar blijkbaar niet over kan gepraat worden hen te bedanken voor bewezen diensten.
Moesten de voormalige moderatoren dan gewoon stilletjes van het toneel verdwijnen zonder dat ook maar iemand wist wat er gebeurd was?
Er zouden toch wel vragen zijn gekomen nietwaar, ik weet dat ik alvast zou gevraagd hebben waarom alle moderators plots verdwenen waren, door de mensen gewoon op een beleefde manier te informeren weet iedereen op het forum waarom de moderators verdwenen zijn en voorkomt men dat er een hoop vragen gaan gesteld worden.
Je vindt dat de moderators die post/mail eerst naar Wil hadden moeten sturen.
Wie zegt dat ze dat niet gedaan hebben?
Ik weet het niet maar ik weet wel dat Wil er heeft voor gekozen om alle communicatie met de voormalige moderators stop te zetten, dat was toch heel duidelijk te lezen, dat de moderators hadden gemaild en hadden geprobeerd om nog contact te zoeken met Wil, dat er zelfs een afspraak was gemaakt op 1 mei om de dingen te proberen uitpraten maar dat Wil er voor koos om gewoon niet meer te reageren op mails en dergelijke en ze er voor koos om ook niet af te spreken om de dingen te proberen uitpraten.
De moderators werden bedankt voor bewezen diensten en klaar.
Dus of de moderators die post/mail naar Wil gestuurd hebben weet ik niet, maar als ze dat zouden gedaan hebben zou dat niet veel uitgehaald hebben aangezien er niet gereageerd wordt op mails...
En dat is Wils volste recht om zo te reageren maar dat is wel heel jammer naar mijn mening, ik vind dan dat volwassen mensen dingen zouden moeten kunnen proberen uitpraten op een volwassen manier...
Dat we maar 1 kant kennen kan je moeilijk in de schoenen van de voormalige moderators schuiven.
Zij hebben hun kant verteld.
Niemand houdt Wil tegen om haar kant te vertellen.
Als ze dat liever niet doet is dat haar volste recht maar dat is dan niet de schuld van de voormalige moderators toch...
En die post van de moderators op het forum is blijkbaar geplaatst op een manier dat er niet kan op gereageerd worden, volgens mij is dat toch gedaan net om te voorkomen dat er een hele hetze op gang ging komen.
Jij vindt dan dat er een hele ophef is gekomen omwille van die mail, ik zie alleen maar mensen reageren die het jammer vinden dat de dingen op deze manier moeten verlopen...
Ik zie niet in als mensen zich zo voelen waarom ze dat niet mogen zeggen.
Als er mensen zijn die willen zitten uithalen naar andere mensen dan ligt dat aan die bepaalde mensen zelf en niet aan de voormalige moderators toch...
Laten we hier aub mee stoppen en ons niet met zaken bemoeien waar we niet bij geweest zijn en verder geen weet van hebben.

Iedereen heeft de keuze om op het forum te blijven of om naar elders te gaan. Maar hier ruzie gaan maken over het hoe of wat zonder de feiten te kennen, dat gaat nergens over.

Laten we er weer een gezellig forum van maken in plaats van te gaan lopen speculeren..
Laatst gewijzigd door zenga13 op zo 22 apr 2012, 14:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

Hildeke

Berichtdoor Hildeke » zo 22 apr 2012, 14:45

Ik denk dat het verder niet aan ons is om ons met deze kwestie te bemoeien. Wat er achter de schermen is gebeurd, daar hebben wij geen weet van. Een verhaal heeft altijd 2 kanten en dat de ex mods deze brief hebben geplaatst is aan hen, Wil heeft netjes de mods bedankt voor hun inzet en dat is blijkbaar het enige dat zij erover kwijt wil.

Het is nu aan ons leden om er weer gewoon een gezellig forum van te maken en weer verder te gaan in plaats van te speculeren wie er fout is of wat er gebeurd is..
Dit is nu net wat ik ook denk ,maar kon het niet juist verwoorden ive_rose_sm
Groetjes Hildeke

lathyrus

Berichtdoor lathyrus » zo 22 apr 2012, 15:12

Chantal, ik maak geen ruzie.
En ik speculeer over niks.
Ik heb gewoon die post/mail gelezen van de voormalige moderators en de post van Wil.
En ik ga er van uit dat in geen van beiden leugens stonden.
Ik zie nergens in mijn post voorbarige conclusies.
Ik bemoei me ook helemaal nergens mee, ik antwoord gewoon op de post van Milo
Ik vind dat daarin op een misplaatste manier met een beschuldigend vingertje wordt gewezen naar de voormalige moderatoren en dat er hen dingen in hun schoenen worden geschoven die niet in hun schoenen thuishoren.
En als ik dat vind mag ik dat zeggen en hoef ik daarvoor niet op de vingers getikt te worden.
Als dat ook al niet meer mag en een mens hier gewoon zijn mond moet houden en z'n eigen mening niet mag zeggen (terwijl anderen dat dan blijkbaar wel mogen en daar geen commentaar op komt) laat het dan maar al zo

Ik vraag me af hoeveel van de mensen die het misplaatst vinden dat de voormalige moderators die post hebben geplaatst (mail hebben verstuurd) zich er zelf goed zouden bij voelen als ze zich hard inzetten voor iets en dan plots bedankt worden voor bewezen diensten omwille van een meningsverschil.
En hoeveel van hen dan niet een woord uitleg zouden willen geven en zouden zwijgen en doen alsof alles okidoki is.
Volgens mij zouden de meeste mensen niet zomaar met stille trom vertrekken toch.
Maar als mensen zelf niet in die bepaalde situatie zitten kunnen ze zich blijkbaar nogal moeilijk verplaatsen in andermans schoenen dan.
Zoiets verbaasd mij steeds opnieuw.
Ik zie niks verkeerds in een post/mail met uitleg.

Horen , zien en zwijgen is nooit aan mij besteed geweest , ipv dingen onder de mat te schuiven en te tonen dat ze er niet zijn is t toch beter om dingen uit te praten als volwassen mensen vind ik en als je iets ziet dat je niet rechtvaardig vindt (of dat dan gaat om mensen die andere mensen zitten te pesten op een forum of het gaat om mensen dingen in hun schoenen schuiven wat niet in hun schoenen thuishoort of gelijk wat dan ook) om dan je mond open te trekken ipv te zwijgen dat je zweet...
Afbeelding

zenga13

Berichtdoor zenga13 » zo 22 apr 2012, 15:51

Nadine, ik snap jou ook helemaal.. Ik ben zelf ook niet het zwijgzame type zoals je wel weet.

Maar ik denk dat wij er gewoon goed aan doen om de mensen achter de schermen van het forum dit zelf uit te laten zoeken. Dit is waarschijnlijk ook niet iets van 1 dag, maar misschien een samenkomst van verschillende dingen die tot deze uitkomst hebben geleid.

Ik vind ook niet dat je op basis van een verklaring van de modjes, die boos en geëmotioneerd zijn, je oordeel moet vellen. Iedereen heeft zijn eigen verhaal en ze vinden altijd dat de ander schuld heeft.

Wil heeft blijkbaar de beslissing genomen om gewoon niet alles in de openbaarheid te gooien, maar alleen een algemene reaktie te geven en de modjes netjes te bedanken. Ik denk dat ze daar dan ook verstandig aan heeft gedaan.

Het heeft in mijn ogen ook totaal geen nut om over en weer met modder te gaan gooien, de beslissing is nu eenmaal genomen en daar zullen we het met zijn allen mee moeten doen, graag of niet...
Afbeelding

zoeperzazke

Berichtdoor zoeperzazke » zo 22 apr 2012, 16:21

Chantal, ik ben het met je eens. De moderators nemen een beslissing, en het is niet gepast om daar hele discussies aan te gaan wijden of dit nou goed of fout is geweest, slim of dom, of het niet anders had gemoeten etc....

We kunnen iedereen persoonlijk benaderen als we nog wat willen zeggen. Een topic hierover is overbodig. Normaal gesporken zijn moderaters gewoon forumleden met wat extra taken, maar bij beslissingen als deze staan ze nu eenmaal een positie hoger en hebben zij het recht om beslissingen te nemen en mede te delen, die de leden moeten accepteren - en wanneer dat niet wordt geaccepteerd, dan is er altijd ruimte om een forum te verlaten.

En ohja, natuurlijk is een beheerdersteam meestal een vriendjes'kliek', nogal logisch: als je leiding moet geven aan aan groep mensen, is het wel zo handig als je het goed met elkaar kunt vinden. En ja, ook vriendschappen kunnen breken, en dan gebeuren er dergelijke dingen.
In blijde afwachting van Pip!

skipper1

Berichtdoor skipper1 » zo 22 apr 2012, 16:55

Ik heb de mail gelijk weggegooid
Ik vind zoiets idd moddergooien / zwartmakerij en daar hou ik niet van!
Groetjes Marcella
*MIJN ARMBANDJES*KLIK*

Terug naar “Vragen aan het SRB-Team”