POLL over het HCM-testen

Wat als je kat het ongeluk treft en een postieve test uitslag heeft.. Op huisnr. 13 van ons plein delen we hoe het met onze positief geteste katten gaat. Ook bespreken we vraagstukken rondom een kat met HCM, om hen toch een zo gelukkig mogelijk leven te geven

HCM - Waarom test je ???

A. Voor het papier "GOED VOOR 1 JAAR FOKKEN" ... anders raak ik mijn kittens niet kwijt !
1
2%
B. Om echt te weten of mijn kat gezond is of ziek ... zodat ik haar/hem hulp kan geven (indien nodig) !
41
85%
C. Omdat iedereen het maar doet !
0
Geen stemmen
D. Ik test niet ... heeft geen enkel nut of is niet van belang !
2
4%
E. Ik wil wel ... maar de kosten liggen te hoog !
3
6%
F. Ik heb geen mening !
1
2%

Totaal aantal stemmen: 48

lathyrus

Re: POLL over het HCM-testen

Berichtdoor lathyrus » di 10 mei 2011, 23:25

ik denk trouwens dat er niemand voor A gaat kiezen ook al denken ze er wel zo over...
Afbeelding

Anunaki
Contacteer:

Berichtdoor Anunaki » di 10 mei 2011, 23:39

ik denk trouwens dat er niemand voor A gaat kiezen ook al denken ze er wel zo over...

Hahahahahaha ..... ik denk dat jij gelijk hebt Nadine ;-) ..... ééntje heeft het wel geantwoord en dat vind ik dan toch heel eerlijk!! ..... Alhoewel ze mogen stemmen wat ze willen, als ze het er hier niet zelf onder zetten op wat er gestemd is dan kan niemand weten wie er op wat gestemd heeft.
Groetjes, Wendy
Wie met mensen omgaat als pionnen, ziet spoedig dat zijn schaakbord leeg is!
Afbeelding

nonalize

Berichtdoor nonalize » di 10 mei 2011, 23:41

b7 ik zie deze poll nu pas...
Tja.. ik heb ook geen A gestemd
Groetjes Elize

lathyrus

Berichtdoor lathyrus » wo 11 mei 2011, 00:39

Hahahahahaha ..... ik denk dat jij gelijk hebt Nadine ;-) ..... ééntje heeft het wel geantwoord en dat vind ik dan toch heel eerlijk!! ..... Alhoewel ze mogen stemmen wat ze willen, als ze het er hier niet zelf onder zetten op wat er gestemd is dan kan niemand weten wie er op wat gestemd heeft.
ah, er heeft toch 1 iemand voor gestemd.
Dat had ik niet gezien omdat ik wel was komen neerpennen waar ik voor wou stemmen maar ik ondertussen wel was vergeten om te stemmen...
Afbeelding

ninaV

Berichtdoor ninaV » di 05 mar 2013, 22:31

wij kweken niet, ook nooit van plan geweest. Maar ik wil wel weten of mijn kleine man gezond is. We hebben daarom ook gekozen voor een kat MET stamboom. omdat ja dan al een veel beter zicht hebt over de achtergrond van een kitten. En ja ze zijn duurder maar je hebt wel veel meer zekerheid dat je een gezond kitten hebt.

Terug naar “Huisnr. 13”